پنیری اگه کمتر پیش میاد بالا بیاره که طبیعیه ولی اگه زیاد بود احتماله اینکه رفلاکس داشته باشه هست گلم باید ببریش دکتر زودتر
ازشیرخودته ترش کردی زده به شیرت عرق نعنابخورشیرت عوض بشه
تا یه حدیش طبیعیه ولی اگه زیاد بود ببرش دکتر شاید رفلاکس داره
شایدزیادشیرمیخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.