۴ پاسخ

پنیری اگه کمتر پیش میاد بالا بیاره که طبیعیه ولی اگه زیاد بود احتماله اینکه رفلاکس داشته باشه هست گلم باید ببریش دکتر زودتر

ازشیرخودته ترش کردی زده به شیرت عرق نعنابخورشیرت عوض بشه

تا یه حدیش طبیعیه ولی اگه زیاد بود ببرش دکتر شاید رفلاکس داره

شایدزیادشیرمیخوره

سوال های مرتبط

مامان آریا و آوینا مامان آریا و آوینا ۱۵ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی