۴ پاسخ

تا دوسال میگن کف لگن بچه سفت نشده نباید گرفت حالا دیگه خودت میخوای زودتر بگیری فرق داره

من تا هفته اینده شروع میکنم که بگیرم با این قیمتا نمیشه دیگه پوشک خرید

هر وقت احساس کردی بچت آمادگیشو داره از پوشاک بگیرش من پسرمو ۲ سالگی گرفتم

وای منم آیهان میدون چی ب چیه ولی بعضی وقتا یادش می‌ره بگه

سوال های مرتبط