دقیقا مثل توام پشت این حسا یه مرد بی لیاقت وجود داره
حتما برو روانشناس اگه میتونی
واااا خواهر گلم بخدا تکیه کن
و تو تکیه گاه امن دخترات باش
به ندای شیطان گوش نده
هممون مشکل و بدبختی داریم
ولی این مشکلات و خودمون تنهایی به دوش میکشیم که یه تکیه گاه و مآمن ارامش باشیم برا بچهامون
یه لحطه به این فکر نمیکنیم بچهامون عذاب بکشن
ما اونا رو به وجود آوردیم ،پس مسئولیم
اگر قراره انقد زود شونه خالی کنیم دور ازجون تو غلط میکنیم بچه دار بشیم
به یه مشاور مراجعه کن ،قران بخون،غروبا که خنکه برو بیرون هوایی بهت بخوره
زندگی همه سخته تنها نیستی
منم برا آرامش دلت یه صلوات گفتم🌺♥️🌺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.