۱۱ پاسخ

من که نگرفتم تو این گرونی سخته واقعا پول تولد بده ی تیکه طلا برا ایندش

برین عکس بگیرین و یه تولد خانوادگی

بگیر پول میاد میره خاطره نه

مث‌من🥺🚶🏻‍♀️‍➡️

یه تولد خوانوادگی ساده بگیر یه کیک بگیر چندتا بادکنک بزن عکس بگیرین یادگاری بمونه

اگه جشن نوزادی یا دندونی نگرفتی حتما تولد بگیر براش
نیاز نیست حتما تدارک آنچنانی باشه
میوه و شیرنی و با ی عصرونه ساده کافیه

من تولد خانوادگی گرفتم براش فقط خانواده خودمو خانواده همسرم
خیلی دو دل بودم بگیرم یا نه ولی الان خوشحالم گرفتم خیلی خوش گذشت ،تم تولد کرایه کردم خونه رو تزیین کردم کلی هم عکس گرفتیم داداشم عکاسه ،به نظرم بگیر خاطرس اولین تولدشه

من نگرفتم میخاستم سه تایی تولد بگیریم
مامانم گفت من برا دوتا نوه های دیگم شام تولد دادم
برا مهرنیا چ بخای چ نخای شام میدم
شام و ژله و میوه و شیرینی مامانم خرید
منم داشتم میومدم خونه مادرم کیک و بادکنک گرفتم شد تولد

من که نمیگیرم خدایی.نه خونم بزرگه نه پولش و دارم که بقیه بخورن تو این جنگ و گرونی.میبرم عکس میندازم پولش و میدم یه تیکه طلا کوچولو

😪من پولشو دارم ولی ادمشو ندارم با خانواده شوهرخوب نیستیم خانواده خودمم اهل جشن نیستن
خیلی دلم میگیره بهش فکرمیکنم

بنظرم برین عکس بگیرین الان کوچیکه چیزی متوجه نمیشه بزرگتر که شد بگیر

سوال های مرتبط