منم این ماه هاله انداخت روز موعد ولی الان بعد دو روز پریود شدم
منم اصلا سابقه تاخیر نداشتم این ماه لتروزول و کلومفین خوردم امروز باید پریود میشدم که نشدم بی بی مدیکور هم زدم منفی بود نمیدونم چکار کنم خدا ختم به خیرش کنه
مدیکور چرته واسه من دیروز ۱روز به موعد پررنگ امروز که موعدمه زدم کمرنگ اصن معلوم نیس چیه احتمالا همش کاذب بوده منم منفی عب نداره ایشالل ماهه بعد
برمنم همینه خواهر
و واقعا بلاتکلیفم
مدیکور زدم صب اولش هالش خیلی کمرنگ بود الانک خشک شده واضح ترشده
درحالیکه ماه های قبل اصن اینجور نمیشد براماه قبلم نگاکردم اصن اینجوری نشده تو گذشت زمان
نمیخوام ناامیدت کنم ولی برا منم چند ماهه هاله میندازه همش هم کمرنگه درستش اینه ک باید پررنگ تر بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.