۶ پاسخ

ولش کنی صد ساعت میمونه تو تراس و آب بازی.ینی چشاشو وا میکنه میگه بریم تراس.نمیتونمم تنهاش بذارم.روزی دو ساعت تو تراسم

اره دختر منم در حد ۳ دیقه اینا شاید با اسباب بازی ور بره وگرنه بیشتر با وسایل خونه و اینا کار داره و باید براش برنامه کودک بزنم مگر اینکه بشینه نگران پاهاشم میگم درد نگیره بسکه راه میره😂❤️

خوش بگذره ... پسرم که رفته سراغ کرم نرم کننده حسابی مشغول همش رو به پاهاش مالیده 😶😂

کانال غذای کودک در روبیکا با بیش از ۴۶۰۰ مادر .🌱❤️.
@food_babyy

بچه هارو میفرستم حموم آب بازی کنن بعدش تخت میخوابن حداقل یه ساعت راحتم

پسر من بیشتر از دو سه دقیقه با هیچ بازی سرگرم نمیشه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی