من سه ماهه باردارم دوغ گاومیش خوردم ضرر داره ؟؟؟

۴ پاسخ

عزیزم اگ ازجای تمیز گرفتی بخور نوش جونت،چیه تو ذهنمون کردن پاستوریزه بخورید ،محلی بهداشتی نیس ،چشه بهداشتی نیس فق آدم مطمئن باشه ازجای تمیزمیاد،پاستوریزه همش پودر ومواد نگه دارنده ست

عزیزم هر چی دوس داری بخور من که همه چی خوردم اما زیاد روی نکن

محلی کلا نخور عزیزم.
مخصوصا تو سه ماه اول

دوغ گاو میش از کجا اوردی

سوال های مرتبط

مامان حنظله، اهورا💙 مامان حنظله، اهورا💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فاطیما مامان فاطیما هفته بیست‌ودوم بارداری