ماشاالله.وزنش که خیلی خوبه
خب الان فعالیتش زیاد شده دیگه، سینهخیز میره؟ بعد هم سه وعده غذا بده بهش و یه وعده هم میوه، سینهخیز رفتن خیلی انرژی میگیره ازشون، تو خودت سینهخیز برو ببین چه سخته😄
فتانه عزیزم یه چیزی بگم بچه تا یکسالگی باید غذای اصلیش شیر باشه از هردو خیلی زود غذا شروع کردی
وزنش خوبه ک
اگه رفلاکس اذیت می کنه وزن نمی گیره دختر منم تو اون سر رفلاکس خیلی اذیت می کرد استپ وزنی زیادی داشت هر غذای نده شاید معدشو اذیت می کنه
پسر منم ۷ ماه و ۱۵ روزگی ۸ شده بود
بچه ها تو این سن دیگه وزن کمتری میگیرن
طبیعیه
دختر من ۷ ماه ۱۰ روز ۷۴۰۰
تو عکسا ک خوبه
سوپ ماهیچه بهش بده مرتب
وزن تولدش چند بود؟
دیگه اسپارتینا نزدی
شیر خودت و مبخوره؟؟
دختر من 4 ماهه مونده رو 8
50 گرم 50 گرم وزن اضافه میکنه با اینکه اشتهاشم خوبه
وزنش که خیلی خوبه ماشالله
دخترم ۷/۲۶روزشه ۷کیلو هرکاری میکنم نمیگیره وزن موندم دیگه
با اجازه دوست عزیزم
آتلیه آنلاین نازیلا
بدون کوچکترین تغییر چهره بالاترین کیفیت قابل چاپ همراه نمونه کار
با کمترین هزینه ۳۰ هزار تومان
عکس های تولد. دندونی. بارداری. ماهگرد . خانوادگی . نوروز . مناسبت ها . یلدایی .وو..
برای ثبت سفارش به پیام رسان روبیکا پیام دهید
۰۹۰۲۰۳۴۷۳۴۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.