۶ پاسخ

منم ترشحاتم خیلی بود. رفتم دکتر مترونیدازول داد و پماد واژینال . نجاتم داد . خارش و سوزشم نداشتم.

آره بوی خواصی هم نداره یهو احساس میکنم خیس شدم اوایل ترسیدم یکی دوبار فشارمم بالا رفته بود فکر کردم کیسه بچه پاره شده وقتی پرسیدم گفتن نه اینجوری نیست

منم‌ همینجوریم ولی هفته ام خیلی کمتر از شماست تقریبا از اوایل بود واز دکتر پرسیدم گفت طبیعیه

طبیعیه عزیزم
من بعضی وقتا که دستمال میزارم شبیه آب بی رنگه و وقتایی که خیلی سرپا باشم و کار یا پیاده روی کنم که خسته بشم ترشحاتم بیشتر میشه و به سفیدی میزنه

اخه منموهمینطورم😕😕😕😕

منم تو هفته شما اینجور بودم طبیعیه ترشحات زیاد میشه

سوال های مرتبط