سلام مامان زردی ۱۲/۲ بالاست؟ فردا جوابش رو باید ببرم پیش دکتر ،نگرانم ☹️

تصویر
۵ پاسخ

ببرش بیمارستان حضرت معصومه دستگاه های قویی داره تا بستری کنن بزارن دستگاه خدایی نکرده تا فردا بالا تر نره منتظر نمون امروز ببرش

عزیزم پیش کدوم دکتر میبریش

امروز ببر بالا تر نره

اره عزیزم باید بیاد روی ۵ یا ۶ ولی نگران نباشید

اره بالاست

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۵ ماهگی