ببرش دکتر حتما، زردی یهو میره بالاتر اونوقت خطرناکه میزنه مغز و کبد بچه داغون میکنه
حجامت گوش و توت مری
من زردی بچم ۲۰ بود اول حجامت کردم عااالی بود توت مری هم دادم عالی بود
من از این قرص بش دادم یعنی آب رو آتیش بود تقریبا مثل قرص ژلفون بود باید تا سه روز روزی یه قطره بریزی تو شیر بدی بش عالییییه
تند تند به شیربده
اگ شیرخودتو میخوره عرقکاسنی زیاد بخور آب انار زیاد بخور من دخترم زردی داشت ترنجین تو آب جوش ی ذره میریختیم میزاشتیم سرد بشه بعد از چای صاف کن ردش میکردم با چطره چکان بهش میدادم یکم خوب شد
از کالا پزشکی براش لامپ بگیرید
خودت عرق کاسنی و شاطره بخور
ببر دکتر قطره میده و دستگاه
حجامت گوش
دستگاه بزار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.