مامانا زردی بچه رو ۱۲ نمیخام ببرم پیش دکتر چ پیشنهاد میدین زود بره

۸ پاسخ

ببرش دکتر حتما، زردی یهو میره بالاتر اونوقت خطرناکه میزنه مغز و کبد بچه داغون میکنه

حجامت گوش و توت مری
من زردی بچم ۲۰ بود اول حجامت کردم عااالی بود توت مری هم دادم عالی بود

من از این قرص بش دادم یعنی آب رو آتیش بود تقریبا مثل قرص ژلفون بود باید تا سه روز روزی یه قطره بریزی تو شیر بدی بش عالییییه

تصویر

تند تند به شیر‌بده
اگ شیر‌خودتو میخوره عرق‌کاسنی زیاد بخور آب انار زیاد بخور من دخترم زردی داشت ترنجین تو آب جوش ی ذره میریختیم میزاشتیم سرد بشه بعد از چای صاف کن ردش میکردم با چطره چکان بهش میدادم یکم خوب شد

از کالا پزشکی براش لامپ بگیرید
خودت عرق کاسنی و شاطره بخور

ببر دکتر قطره میده و دستگاه

حجامت گوش

دستگاه بزار

سوال های مرتبط

مامان علیرضا❤️ آریا مامان علیرضا❤️ آریا ۷ ماهگی
مامان سید محمدرضا مامان سید محمدرضا ۴ ماهگی
مامان عشقام🩵💙 مامان عشقام🩵💙 ۱ ماهگی