۷ پاسخ

دختر من ۱۴بود دکتر گفت بستریش کن ولی چون عمل بودم نتونستم دستگاه آوردم خونه دو شب گذاشتم زیرش خوب شد

دستگاه بگیر داخل خونه بزار عالیه

باید تو دستگاه بره دیگه عزیزم چیکار کنم یعنی چی

دستگاه برا ما بی تاثیر و مسخره مومد انگار بچه ذو عذاب میدیم لخت با چشم بند میذاریم زیر یه مهتابی ابی! پودر گلوکز و قطره تاثیر خیلی بهتری داشت ببر یه دکتر دیگه
دوازده هم اصلا دستگاه نمیخواد از ۱۴ به بعد دستگاه میخواد

بهترین چیز همین دستگاه هستش زردیش هم بالا نیس خوب میشه سریع دوشب زیرنور باشه خوب میشه

دستگاه دیگه خیلی خوبه

پاشو با شیر گاو، عرق کاسنی، شاطره بشور خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان هفته سی‌وسوم بارداری