خانومایی ک سزارین کردین چند وقت بعدش گن بستین؟

۳ پاسخ

دکترم به من گفت بعد یک ماه ببند چون رحمت چسبندگی میگیره

بعد از این ک بخیه ها رو باز کنی دکترت بعد میگه کم کم در چه حد گنت سفت کنی بعد رفته رفته سفت ترش میکنی

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین🩵 مامان محمد حسین🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۱ ماهگی