شهر ما یه ماه پیش خانومه زایمان کرد سرارین سومش بود .. کلن هزینش ۹۰۰تومن شده بود .. بدون بیمه تکمیلی
عزیزم طبیعی میتونی بیاری تو بیمارستان دولتی رایگانه
میتونی یه ماما همراه بگیری که موقع زایمان کامل بالا سرت باشه و مشکلی برات پیش نمیاد
کرمان که هفتاد و خوردی بدون پمپ درد و اتاق خصوصی با اونا حدود ۹۰ تا ۱۰۰ میگه احتمالا🥲
از بیمارستانی که میخوای بری بپرس ،کلا هزینه اش ازاد میشه چون اصلا بیمه نمیده
خیلیه چه خبره من میرم بیمارستان دولتی رایگان
سزارین اولی هستین
والا شیراز یکی از فامیلامون پیش دکتر احمدپور زایمان کرد فک کنم ۹ تومن دستمزده داد به دکتر ۸۰ تومن هم داد بیمارستان البته بچش هم بستری بود همین یه ماه پیش این قیمت بود
کنگان دکتر ۶۰ میگیره بیمارستان هم دولتی حدودا ۲۵
شهر به شهر و دکتر به دکتر فرق میکنه
ببین کمترش از۹۰بیشتر تا۱۲۰
خیلی گرون کردن منم موندم چیکارکنم😢🥴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.