۱۴ پاسخ

بعد یکسالگی خیلی کم وزن میگیرن دخترم ۱۵ ماهگی ۱۰ کیلو ۲۰۰ بود الان ۱۷ ماهشه باز ۱۰ کیلو ۵۰۰ هستش هرچی میخوره میسوزونه با جنب و جوش

پسر منم همینه چه غذا بخوره چه نخوره همینه

عزیزم دخترمنم خیلی وزنش کم است 8کیلوهست

من ✋😥

دخترمنم همنقدعزیزم خاله ریزه هس

من 10 کیلو 🥺

سلام دختر من 8کیلو هست خیلی لاغر و ضعیف و قدش 50هست

پسرم ۱۰ کیلو ۲۰۰ دکترم بردم چنتا گفتن همه چیش اوکیه چون کوچیک بوده ریزه بوده باید بهش زمان بدی

منم امروز بردم بهداشت میگه وزنش کمه

بله عزیزم دخترمن چی ریزه مونده

خواهر جان خداروشکر بچه ات سالمه

کانال غذای کودک در روبیکا با بیش از ۴۶۰۰ مادر .🌱❤️.
@food_babyy

من خیلی فسقلیه

من دخترم از شهریور پارسال که یک سالش شد تا همین یک ماه پیش ۹ کیلو بود. خیلی کمه وزنش. الان یکم بهتر شده تازه شده ۱۰، بعد از ۱۰ ماه یکم زیاد شد

سوال های مرتبط

مامان آدرین و آنیا مامان آدرین و آنیا ۳ سالگی