بعد یکسالگی خیلی کم وزن میگیرن دخترم ۱۵ ماهگی ۱۰ کیلو ۲۰۰ بود الان ۱۷ ماهشه باز ۱۰ کیلو ۵۰۰ هستش هرچی میخوره میسوزونه با جنب و جوش
پسر منم همینه چه غذا بخوره چه نخوره همینه
عزیزم دخترمنم خیلی وزنش کم است 8کیلوهست
من ✋😥
دخترمنم همنقدعزیزم خاله ریزه هس
من 10 کیلو 🥺
سلام دختر من 8کیلو هست خیلی لاغر و ضعیف و قدش 50هست
پسرم ۱۰ کیلو ۲۰۰ دکترم بردم چنتا گفتن همه چیش اوکیه چون کوچیک بوده ریزه بوده باید بهش زمان بدی
منم امروز بردم بهداشت میگه وزنش کمه
بله عزیزم دخترمن چی ریزه مونده
خواهر جان خداروشکر بچه ات سالمه
کانال غذای کودک در روبیکا با بیش از ۴۶۰۰ مادر .🌱❤️.
@food_babyy
من خیلی فسقلیه
من دخترم از شهریور پارسال که یک سالش شد تا همین یک ماه پیش ۹ کیلو بود. خیلی کمه وزنش. الان یکم بهتر شده تازه شده ۱۰، بعد از ۱۰ ماه یکم زیاد شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.