۷ پاسخ

من از امروز سایز ۴ میبندم براش

پای پرانتزی ژنتیکیه ربطی نداره ب پوشک

ببین این سن اینطوریه، کمرشو به طرف بدنش تا بزن به تو

ببین ربطی نداره اونقدر، موقع نشستن درست بشینه، یا درست راه بره، پاهاش پرانتزی نمیشه بعدا
سایز پوشکت رو هم فقط با کشش دور پاش چک کن، هروقت روی رونش خط کش موند، یه سایز بزرگ کن

😵‍💫🤔🤔

ن من پسرم رو دوماهگی ختنه کردم سایز۴ بستم ک بلبلش اذیت نشه ، از همون موقع سایز ۴ بستم الانم خداروشکر چیزی نشده

نه😐🫤

سوال های مرتبط