۱۰ پاسخ

خیلیم وزنشون عالیهه

چیا خوردی عزیزم من همش نگران وزنشون هستم چون هیچی نمی خورم🥲

خیلی خوبه

هرکاری کردیو ادامه بده که همینطور پیش برن

خیلی عالیه عزیز خدانگهدارشون باشه

ماشالله عالین

عالیه

سلام عزیزم باتوجه ب این دوقلو داری خیلی عالیه خداروشکر 😍

وزنشون با توجه به هفته ات خیلیم خوبه

۲۹ هفته ای ؟

سوال های مرتبط