نگران نباش پسر منم اون موقع همین گفتن بعد دنیا اومدن بردیم سونو کفت هیچ مشکلی نداره 🙂 بند ناف هم خودش باز میشه بچه بازی میکنه باز میکنه
نگران نباش یکی از اقوام ماهم داشت دنیا اومد بردن سونو کردن مشکلی نبود خداراشکر
منم دوتا کلیه ها ورم داره نسبت به انومالی هم بیشتر شده حالا دکترم گفته دو هفته دیگه برم سونو پیش پریتانولوژی،اگه هم خدایی نکرده تو بارداری رفع نشد🥲وقتی اومد دنیا دارو بهش میدن رفع میشه
منم خیلی نگرانم):
انشالا که چیز مهمی نیست خدا بزرگه عزیزم ❤️
دانه های خربزه رو خشک کن بعد آسیاب کن ناشتا یک قاشق غذا خوری دانه های خربزه ک آسیاب کردی رو با نصف لیوان عرق ترب سیاه مخلوط کن بعد بخور
ناشتا بخوری حتما
الان مشکل کلیه خودته یا کلیه جنین ؟؟؟؟
سعی کن هندوانه یا آب هندوانه بخوری
عرق ترب سیاه هم خوبه
نگران نباش دوست منم داشت بچش الان خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.