مامانا من رفتی سونو ان تی احتمال۸۰ درصد دختر داد

۱۳ پاسخ

عع مبارکه خداروشکر جفتت جور شد
علائم چی بود
کاش منم پسر شع جفتم جور بشع

به به مبارکه
اسمش چی میزاری رقیه؟؟

علائمت چی بود عزیزم؟

عزیزم ماشالله بهت دیگه راحت شدی هر دو جنسیتو داری .خدا برات نگه داره.سالم باشه ان شا الله

مبارک باشه عزیزممممم😍😍😍😍

مبارک باشه الهی شکر
بذار بدنیا بیاد ببینی چقدر دختر داشتن شیرینه

مبارکه گلممم

مبارکه

وووی خدایا دختررر😍😍😍عاشق دخترم مبارک باشه عزیزم بسلامتی بغل بگیریش

عزیزم میشه تایپیک قبل منو بخونی؟

دوست داری متن ان تی رو بزار من ببینم ان تی کلا دقیق نیست البته

مبارکه 😘😍😍😍

مببببااارکا باشه

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین پسر مامان امیرحسین پسر ۲ سالگی
مامان فاطیما واهورا مامان فاطیما واهورا ۲ سالگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد هفته چهاردهم بارداری