۱۰ پاسخ

عزیزم من ادیت عکس آموزش می م فقط با ۱۵۰ هزار تومان خاستی بگو تا آموزش بدم

برای من چرا پیام نیومده
میشه همه چی خرید یا مثل کالا برگه
چه جوری بفهمم برای منم ریختن؟؟

از ماه پیش هم مونده بود با این دفعه خرج کردم از این دفعه مونده با ماه بعد

اره میشه انگاری نمیسوزه منم هنوز یه مقدارش مونده

اونم دهک بندیه عزیزم؟
یا ب همه تعلق میگیره؟

این ماه سیزدهم واریز شد ینی بازم شارژ شده؟

تا سه ماه قابل برداشته

الان بگیر دیگه تا ماه دیگه معلوم نیست چی میشه

باید همین ماه استفاده ش کنی

چطور بفهمیم شارژ شده

سوال های مرتبط