خانومای که سونو nt انجام دادین به صورت شکمی بود ی واژینال؟

۱۳ پاسخ

رو شکم میزارن دستگاه

شکمی بود

شکمی

من هم سونو واژینال داشتم هم چربی شکمی به همین خاطر واژینال انجام دادن برام

شکمی برای انتی ولی شاید بخواد طول سرویکس رو دقیق بگیره واسه اون ی کوچولو واژینال انجام بده خود انتی شکمی ولی طول سرویکس ممکنه واژینال باشه

بستگی داره پزشکت چی گفته باشه
من واژینال واسه بررسی سرویکس داشتم

شکمی بود

شکمی

شکمی

شکمی عزیزم

شکمی بود

شکمی بود

شکمی بود

سوال های مرتبط

مامان معجزه🩵 مامان معجزه🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری