۴ پاسخ

هرموقع ک بچه بتونه بگیره و بزاره تو دهنش اما معمولا شش ماهه فرنی و سوپ میدن

من از یک هفته پیش دادم
امروز هم بهش سیب زمینی آب پز و هویج به صورت انگشتی دادم


کلا هر غذایی می خوای انگشتی باشه
بین دو تا انگشت خودت باید خیییلی راحت له بشه

من از ۴۰روزگی دادم ولی خب غذا کم ادویه که حساسیت پیدا نکنه

غذا انگشتی چیه

سوال های مرتبط

مامان 👼پسرکم مامان 👼پسرکم ۱۷ ماهگی
مامان امیرمهدی مامان امیرمهدی ۱۲ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۱۰ ماهگی