۱۲ پاسخ

از منم همینجوری شد عزیزم

اره از منم همین بود

اره طبیعیه
یه هفته ۱۰ روز بگذره درست میشه وزن اضاف میکنه

بچه بدنیاک میاد ورم داره ک بعدچندروزمیخوابه اون ورم...نگران نباش

اره بعد تولد میگن ۷٪ کم میشه

اره عادیه بعد تا ۱۴ روزگی باید به وزن اولیه برگرده

آره دخترمنم کن کرد تازه به وزن روز زایمان رسیده

من شنیدم هفته ی اول کم میکنه

اره عادیه

طبیعیه عزیزم، ۱هفته بگذره بهتر میشه و شروع به وزن گیری میکنه

آره هفته اول کم میکنن بعدش اضاف میکنن

بله تا چندروز اول وزن کم میکنن

سوال های مرتبط

مامان زهراکوچولو🫀❤️ مامان زهراکوچولو🫀❤️ ۱۰ ماهگی