این عکس چقدر راسته، اونایی ک باردارید بیایید بگید ، برا من تا زیر نافه و پسره

تصویر
۳۵ پاسخ

مال من خط تا بالا نافم بود و دختر بود

واسه من برعکس بود

الکیه برا من اصا خط نیوفتاده

نه از من خطه کامل بود بچم دختر شد

ازمن دیگه گذشت😅

دروغهه
واسه من از بالا تاپایین بود دختر بود بچم

واسه من برعکس

من سر هر دو بچه ام خط کامل داشتم

برا من هم بالای نافه هم پایین ناف پسره

برای من برعکس این تصویر بود

مال من مثل همون پسره اس
خطش بالای ناف هم هست

برا من از بالا تا پایین بود و دختر بود

برای من از بالا تا پایین پسره
دختر داییم بامن حاملس اون از ناف ب پایینه دختره فکر میکردم چرت باشه ولی واقعی بود

مال من پایین پررنگ بالاهم تا زیر سینم نازک تر داره و پسره

من تو هر دو بارداریم کلا خط نداشتم

برا من تا بالا بود و دختر بود

برامن درست بود

من موقع پسر از زیر سینه تا بالای بیکینی خط افتاد و سر سینه هامم تیره شد
ولی برا دخترم نه خبری از خط بود نه تیرگی سینه

برای من تا بالا نزدیک سینه هام اومده بود و بچم پسر بود

بر من زیر بود پسر

من هم بالاهم پایین ولی خیلی کمرنگ پسربود

من کپیه سمت چپی بودم و بچم دختر

درسته مال من دخترم زیر ناف بود

آره برا منم هم حالت شکمم هم خطش مثل عکس بود

برای من خط زیر نافم بود پسر بود

من اصلا از این خطا نداشت شکمم

مال من خط زیر نافم بود فقط پسر بود

الکیه مال من کلی بود و دختر

من تا بالا ناف داشتم و پسر بود

الکیه

برای من این عکس درست بود خط از بالا تاپایین شکمم بود بچم پسره

نه برای من زیر ناف بود و پسر

برا من همینطوری بود

من خط نداشتم ک ۳۹ هفته و ۴ روزم بود سنگین شده بود افتاده بود پایین🤣

من بچه هام فقط زیرناف دخترم بودن

سوال های مرتبط