۵ پاسخ

من رفتم بهداشت همین مشکل داشتم گفت هر روز لباس زیر عوض کنم بعد از دستشویی هم خشک کنید که نم ناک نباشه زود خوب میشه

عزیزم اون اب یامایع کرمی رنگ یامایل به قهوه ای خونی
که بوی نامطبوعی داره ازجای زخم جفتت میاد جفتت مگرنکند انداختن بیرون؟
اون جای زخمش تا۴۰طول میکشه خوب بشه واین ابریزش بو طبیعی رحمی که تمیزتازه زایمان کردی اخه عفونت کجای😐

بخیه هم من پرسیدم از بیمارستان گفتن تا یک ماه وچهل روز طبیعی هست میفته

اب که میاد طبیعی هست خیالت راحت

عفونت کرده

سوال های مرتبط