۱۰ پاسخ

من کولیکز میدم بد نیس
اما وقتاییکه شدیده کیدزی کولیک میدم عالیه.
گریپ میکسچر هم عالیه

ی قطره عرق نعنا میدم
یا ترنجبین دم میکنم ی قطره میدم
آخرش نشد مثلا تا فردا صبحش پی پی نکرد نبات داغ چند قطره
بی دردسر کلن بچه رااحت میشه از بالا و پایین
خودمم اگر دل درد بشم همین روشو انجام میدم

قنداق میگن تأثیر داره. من قنداقش میکنم تا بازش نکنم جیکش در نمیاد

منم بچم دیشب تاصبح بیداربود وهمش گریه میکردخودمم مریض شدم از این بیدارخابیا😭

پسر من با پدی لاکت شکر خدا آرون میشه
دکتر به من گفت خوراکی های سرد اصلا نخورم مثل مرغ ماهی میگو، میوه مثل هلو و شلیل و هندونه و لبنیات گاوی نخورم و .... اینا توی کولیک تاثیر میذاره

عشقم بهش گرمیچر بده هر هشت ساعت یه قطرچکون(گرمیچر خارجی هم بخر بدون الکل باشه)
قطره پدی لاکت هم معجزه می‌کنه هر صبح ظهر شب یک قطره چکون بده

شبا هم که گریه کرد صدا سشوار بزار آرامش بگیره یکم
بعد بغلش کن راه که میری هی بالا و پایین شو درد شکمش کمتر بشه
اگه شیر خودت میدی اصلا چیز نفخ دار نخور

ماساژ شکمی و کمک به خارج شدن بادشکمش،صدای سشوار خوابوندم روی شکمش و کمرشوماساژ میدم

تند تند عاروق بگیر ،بزار تو بغلت سرش رو شونه هات ، راه برو بزن ب کمرش

قنداق میکنم رو پامیذارم و ضدای سشوار میذارم

کولیک آز بده بهش جانم

سوال های مرتبط