۸ پاسخ

ن خوبه بقیه درشتن فکر میکنی بچت ریز هست😄

دختر منم همینه
دختر باید ظریف باشه دیگه
اگر روند رشدش صعودیه نگران نباش

دخترم 10 کیلو قدش 86

دختر منم همینه

نمیدونم ولی هی تو مغزم درگیر میکنم ک چرا وزنش بالا نمیره کلا استپ وزن کرده از ۹ ماهگی ۹ کیلو بود دو ماه قبل وزنش کردم ۱۰ بود الان هنوز ۱۰ کیلوعه

پسر منم وزنش کمتر از اینه 😢
بعد از واکسن هم دیگه هیچی نميخوره
ماه بعد دکتر میبرمش انشالله که جواب بده

اگه انرژی داره ، بی حال نیست ، مشکلی ندارع بابا ، بعضی ها کلا ریزه میزن، من این قدر دخترمو دکتر بردم ، همشون گفتن به خودت نگاه کن اینم مثل خودته، ریزه ولی سالمه نه کم خونی داره نه کمبود ویتامین...

باید نسبت به قد و وزن تولدش حساب کنی

سوال های مرتبط

مامان مانیسا مامان مانیسا ۲ سالگی