۱۶ پاسخ

راست دسته دخترم 🩷

چپ 😄.

دختربزرگم چپ کوجیکه راست

با چپ .حتی قاشق رو با دست چپ میگیره

والا من دوتاش دست میگیره دیگه نمیدونم

پسرمنم همه کاراشو با دست چپ میکنه

چه خوب

دختر منم با دست چپ میگیره

چپ دسنع

پسر من دس راست

مگه فرقیم میکنه؟🤔

این که راست دست یا چپ دست باشه که مهم نیست
بعضیا راست دستن بعضیا چپ دست

چپ دسته دخترم همه کاراش با دست چپه من مشولی ندارم باهاش

راسته ‌ ولی دوس داشتم چپ دست بشه

من خودم چپ دستم. هیچ مشکلی ام نداده. اصل مصل نداره . ۳۷ سالمه.

پسرم‌ راست دسته. اما اگ چپ دست بود بیشتر شوقم میکردم

بچه منم چپ دسته اصلش با راسته
بعد موقع غذا خوردن یاد دادم با راستش بخوره
چون با چپش میریخت روی بدنش

سوال های مرتبط