۴ پاسخ

اینفاکول عالیه

دکتر به دخترم پدی لاکت داده خداروشکر خوبه آروم شده دلدردش

من بهش اینفاکول میدم راضی ام

دکتر ب من گفت تا سه ماه زور زدنهای بچه طبیعیه

سوال های مرتبط