۳ پاسخ

یه قطره چکان میدم
۱ سیسی

فک کنم چون قوی تره واسه بچه هایی که‌کمبود شدید نداره نصف مقداره معمول رو میدن

عزیزم میشه تاپیکمو اگ میدونی جواب بدی

سوال های مرتبط

مامان ملوسک مامان ملوسک ۱۲ ماهگی
مامان لیام و تودلی💙 مامان لیام و تودلی💙 هفته هشتم بارداری
مامان مـღـرســام 💙 مامان مـღـرســام 💙 ۱۳ ماهگی