با طعم موز
سرلاک حریر بادام خیلی خوشمزس دخترمن ک عاشقشه خودم خوردم ازش خوشمزس بغداین من از فرنیو های ای بانو گرفتم ب شدتت خوشمزس دخترمن ک خیلی استقبال کرد
من فرنی و حریره بادوم گرفتم واسش خودمم توشون پوره موز یا خرما میریختم دوس داشت خیلی وزنم گرفت
من از یه پیج سویق و سرلاک میخرم طعم محصولاتشون حرف نداره و برای وزنگیری پسرم خوب بود
پسرم سرلاک داروخانه نخورد
و کدوم وزن میده یکم یا الکیه وزن گیریش
سوال منم هس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.