سرلاک کدوم مزش بهتره؟؟
پوشک
لباس
واکسن

۶ پاسخ

با طعم موز

سرلاک حریر بادام خیلی خوشمزس دخترمن ک عاشقشه خودم خوردم ازش خوشمزس بغداین من از فرنیو های ای بانو گرفتم ب شدتت خوشمزس دخترمن ک خیلی استقبال کرد

من فرنی و حریره بادوم گرفتم واسش خودمم توشون پوره موز یا خرما میریختم دوس داشت خیلی وزنم گرفت

من از یه پیج سویق و سرلاک میخرم طعم محصولاتشون حرف نداره و برای وزنگیری پسرم خوب بود
پسرم سرلاک داروخانه نخورد

و کدوم وزن میده یکم یا الکیه وزن گیریش

سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان موچی🐣 مامان موچی🐣 ۷ ماهگی
مامان قند👶🏻🩵 مامان قند👶🏻🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان... صبا مامان مامان... صبا ۱۷ ماهگی