۵ پاسخ

چرا این کارو کردی؟
بچه چهار ماهه هنوز خیلی زوده براش

من میدم نه نفخ کرده نه دردش اومده
اب هندوانه 😬 اب هلو 😬 زرد الو 😬 خیار 😬سیب 😬
و یادم نیست دیگه چیا 🤣🤣🤣 نگران نباش چیزی نمیشه

من به دخترم از غذامون انگشت میزنم بهش میدم

عیب نداره از الان خیلی کم بهش بده ک تا شیش ماهگی همه چی بخوره بد غذا نشه

نفاخه . الان خییلیی زوده براش دیگه نده

سوال های مرتبط