خانما برا انومالی ۱۸هفته خوبه؟





سونو بارداری

۴ پاسخ

من 17هفته و 6 روز رفتم

آره منم 18هفته و یک روز رفتم

سلام 🫶🏼🥰🙃

میخوام شروع دوبارمون رو با
۱۵ درصد تخفیف روی کلیه اجناس نوزادی شروع کنم

کلی لباس گوگولی نوزادی داریم تو کانال روبیکا

💚این تخفیف از فردا ۳۰ خرداد بمدت ۲ روز تا تاریخ ۱ تیر میباشد 💚

پس تا تموم نشده از این تخفیف استفاده کنید


ایدی کانال روبیکا @nini_heed44

شماره روبیکا ۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳


❌❌❌


چون دیگه تمدید نمیشه 😬

اره

سوال های مرتبط

مامان مهراد🥹🩵 مامان مهراد🥹🩵 ۱ ماهگی
مامان دونه(نلین)👶 مامان دونه(نلین)👶 ۲ ماهگی
مامان نی نی🤰🍼 مامان نی نی🤰🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 💙پستونک‌آبی💙 مامان 💙پستونک‌آبی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری