۳ پاسخ

چشن بیشتر بچه رو کلافه میکنه آتلیه بهتره عکسش یادگاری میمونه براش البته این نظر منه من فقط واسه پسرم اش درست کردم دادم چند تا از همسایه ها بعد بردم عکس ازش گرفتم

این نظر منه بازم خودتون بهتر صلاح میدونید بنظر من اتلیه
بچه تا ۲سالگی درکی از جشن نداره نهایتا نیم ساعت خوشش بیاد

پسر منم یخورده دندونش در اومده از اونورم تو محرم افتادیم منم عین تو بلاتکلیفم

سوال های مرتبط