مامانا یه سوال بچه پستونک بخوره خوبه یا ن

۱۲ پاسخ

پستوک مث ادامسه ضعف میاره اشتهاشون باز میشه خیلی خوبه

خوبه خیلی خوبه منم مشکل شمارو دارم بزور میدمش از ۴ ماهگی دگ پرت کرد نگرف

خوبه اگه اورتودنسی هم باشه بهتر

پستونک خوبه دختر من از وقتی به دنیا اومده پستونکی شده بس بیا از حد گریه میکرد الان دو سال و نیم نمی تومن از پستونک بگیرمش سخته

خیلی خوبه عالیه

اوایل عالیه..ولی دیگ بنظرم تا یکسالگی بگیری بهتره دیگ..من تازگی گرفتم دیگ

فقط برا خواب بده ولی در طول روز و زمان بیداری نه بده

با رعایت یه سری نکات عـــــــــــــــــالیه. تا کوچیکن به خوابشون کمک میکنه بزرگ‌ترم که میشن بهونه و گیری‌ها و نق و نوقاشون رو آروم میکنه.

دکتر به من می‌گفت به پسرم بدم چون باعث آروم شدن دل دردش میشه
اما نگرفت هرکار کردم

اوایلش بخوره خوبه دیگ زیاد نق نمیزنه ولی بزرگ تر ک بشه ب سختی میشه از پستونک بگیریشون
البته خداروشکر پسر من خودش خودشو از پستونک سه ماهی میشه ک گرفته

عالیه

خوبه

سوال های مرتبط

مامان کیان خان مامان کیان خان ۱۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۴ ماهگی