عزیزان کار کردن با گوشی چه ضرری برای بچه داره ؟

۲ پاسخ

هیچی دیگ این روزا سرگرمیمون همین فقط وقتی میخوابی گوشی و وای فای اگ دارین خاموش کن هیچوقتم کنار شکمت نزار استفاده معمولی و نکنیم ک میپوسیم از بیکاری😑

هیچ دنیا بیاد همش گوشی دستش میگیره😂

سوال های مرتبط

مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری
مامان جوجو👼🏻 مامان جوجو👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان یسری مامان یسری هفته بیست‌وهشتم بارداری