۲ پاسخ

مامان رایان بهت تو خصوصی پیام دادم عزیزم ولی فک کنم نمیاد برات
می‌دونم خیلی ازت سوال پرسیدن ، ببخشید میدونم خیلی اذیت شدی
میشه به سوال هام لطفاً جواب بدی؟ 🥲🫠
پوست رایان جان خوب شد؟
تشخیص دکتر پیسی بود؟ درست بود تشخیصش؟؟

مامان من همینجور بود حالت تهو میگرفت معدش میکروبی شده بود

سوال های مرتبط