۵ پاسخ

ممنون

سلام مادرامیگم پسرمن یه هفتس اسهال داره حالانگاه میکنم دندونابالاش،داره درمیادممکنه مال اون باشه؟

اگه برا بچس که بزار با حرارت کم اب یا شیر یکم که جوشید و غلیظ شد بعد پودر بادام و پسته و گردو و هرچی که داشتی یا سویق بریز بعد برشدار از رو حرارت ازونورم خرما و موز له کنبریز توش خیلی خوشمزه میشه
برا خودتم که میتونی هم همینو بخوری هم اینکه یکم جودوسرپرکو با شیر و موز بزاری جا بیفته بعد بخوری
یکمم پور پسته و اینا بریزی روش

بهش شیر و‌کره بادوم زمینی اضافه کن با شکلات تلخ بزار یخچال صبحانه بخور

برا بچه میخوای یا خودت؟
اوتمیل درست کن
یا سوپ جو

سوال های مرتبط