کسی ازاین شربت استفاده کرده خوبه

تصویر
۷ پاسخ

برا سرفه زادتین خارجی عااالیه
آب رو آتیشه

من والا استفاده تاثیری ندیدم

اره خوبه من استفاده کردم ولی پلارژین خیلی بهتره هم برا سرفه برا سرماخوردگی عالیه

بچه ات اگر حساسیته نده بش

ازاینم بده برا بچت بااون شربت سرفه خیلی خوبن زود خوب میشه من ایناروفقط به بچم دادم

تصویر

اره خوبه

شربتش خیلی خوبه گلم بچم خیلی سرفه میکرد ازاین شربت بهش دادم خوب شد

سوال های مرتبط