برا سرفه زادتین خارجی عااالیه
آب رو آتیشه
من والا استفاده تاثیری ندیدم
اره خوبه من استفاده کردم ولی پلارژین خیلی بهتره هم برا سرفه برا سرماخوردگی عالیه
بچه ات اگر حساسیته نده بش
ازاینم بده برا بچت بااون شربت سرفه خیلی خوبن زود خوب میشه من ایناروفقط به بچم دادم
اره خوبه
شربتش خیلی خوبه گلم بچم خیلی سرفه میکرد ازاین شربت بهش دادم خوب شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.