۲ پاسخ

خیلی برام دعا کن نی نی سالم باشه و هیچ مشکلی نداشته باشه
درد پریودی سراغ من خیلی میاد

اره گلم
من همش درد پریودی دارم ،گاهی هم شکمم سفت میشه ،مجبورم استراحت کنم
دیگه استراحت ک میکنم بهتر میشم
البته بگم ک من شیاف پروژسترون هم میزارم چون اوایل بارداری هماتوم داشتم و خونریزی و لکه بینی ،هماتومم خوب شد ،خونریزی و لک هم خداروشکر بهتره اما هر چندروز یک بار ک میگذره حس میکنم توی ادرارم لک قهوه ای میاد و مجبورم استراحت کنم تا سونو ان تی ببینم چی میگن

سوال های مرتبط