منم ۴هفته رفتم فقط ساک بود هنوز زوده ۱ماه دیگه برو
زودرفتی گلم
سونو برای ۴هفته کاملا طلبیعیه
خیلی زودرفتی توی ۴ هفته بیشتر ازاین دیده نمیشه صبرکن ۸هفته برو خیالت راحت شه
سونو برای ۴هفته کاملا طلبیعیه
خیلی زودرفتی توی ۴ هفته بیشتر ازاین دیده نمیشه صبرکن ۸هفته برو خیالت راحت شه
تاریخ آخرین پرودیت کی بود
زود رفتی تا ۹ هفته فرصت تشکیل قلبه
۴ هفتت بوده تازه
عزیزم زود رفتی خب همه چیت نرمال انشالله ۲ هفته دیگ بری تشکیل شده
خیلی زود رفتی عزیزم زده ۴هفتته هنوز حداقل یکماه دیگه برو
زود رفتی
دو هفته دیگه برو
واژینال بود !؟
پریودی چند هفته باید باشی !؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.