خانوما این یعنی چی ؟؟ یعنی ممکنه اصلا تشکیل نشه بچه

تصویر
۱۰ پاسخ

منم ۴هفته رفتم فقط ساک بود هنوز زوده ۱ماه دیگه برو

زودرفتی گلم

سونو برای ۴هفته کاملا طلبیعیه
خیلی زودرفتی توی ۴ هفته بیشتر ازاین دیده نمیشه صبرکن ۸هفته برو خیالت راحت شه

سونو برای ۴هفته کاملا طلبیعیه
خیلی زودرفتی توی ۴ هفته بیشتر ازاین دیده نمیشه صبرکن ۸هفته برو خیالت راحت شه

تاریخ آخرین پرودیت کی بود

زود رفتی تا ۹ هفته فرصت تشکیل قلبه
۴ هفتت بوده تازه

عزیزم زود رفتی خب همه چیت نرمال انشالله ۲ هفته دیگ بری تشکیل شده

خیلی زود رفتی عزیزم زده ۴هفتته هنوز حداقل یکماه دیگه برو

زود رفتی
دو هفته دیگه برو

واژینال بود !؟
پریودی چند هفته باید باشی !؟

سوال های مرتبط

مامان مامان تودلی مامان مامان تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سحر مامان سحر هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌وهشتم بارداری