خانوما فردا میرم سونو برام دعا کنین برا بچم

۳ پاسخ

انشاالله همه چی خوبه

ان شالله ک همونی بشه ک دوس داری

ان شاءالله با خبرای خوب برمیگردی

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان تو دلیم 🤍 مامان تو دلیم 🤍 هفته سی‌ام بارداری
مامان آرتام مامان آرتام روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا علیسان🐣💙 مامان آقا علیسان🐣💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جانان مامان جانان هفته بیست‌وهفتم بارداری