خانوما دارم میرم سونو قلب ❤️. میشه برام دعا کنین🫡🥹

۱۰ پاسخ

انشاالله قلب نی نی مون عالی میزنه

کجامیری واسه قلب

انشالا عزیزم با خبر خوبی بیای منم میخوام پس فردا برم برا منم دعا کن❤️

خوش خبر برگردی عزیزم خیره ان‌شاللهه

الهی عزیزم انشالله بسلامتی😍

انشالله با خبر خوب برگردی

انشالله همه چی خوبه عزیزم😍😍😍
برای منم دعا کن باید امروز برم❤️

انشالله همه چی خوبه عزیزم برا من دعا کن هفته دیگه میرم

آن شالله با خبر خوش بیای عزیزم

😍وای جوجه قراره قلبش برات تالاپ تلوپ بزنه و عشق کنی😍❤️

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی