۱۰ پاسخ

چیشد عزیزم رفتی قلب🥹

ان شالله که همه چیز خوب باشه
اگه شنیده نشد کاملا عادیه چون یکم زوده
و خواهشا زیر باز واژینال نرو رودروایسی نداشته باش بگو میترسم فوقش یه هفته دیگه میام

بسلامتی. کجا میری زاهدی؟

اینجا که دختر نداریم😂😂😂
ولی چشم انشالا سالمه باشه

تو ۸ هفته برید بهتره من که ۹ هفته رفتم گفتم ی دفعه یکم دیر برم که اگه دیرم تشکیل بشه هول نکنم .ایشالا خیره عزیزم

حتما عزیزم. استرس نداشته باشش قلب جوجتم تشکیل شده

بسلامتی انشالله همه چی خوب و نرمال باشه عزیزم منم قراره ۳۰ ام برم برا منم دعا کن 😊❤

😍😍بسلامتی
چند هفتع و چند روزید؟

انشالله قلبش تشکیل شده عزیزم به نیتت یه حمد میخونم 🙏🏻🌺

حتما عزیزم

سوال های مرتبط

مامان قلب 🫀 مامان قلب 🫀 هفته پانزدهم بارداری
مامان پسرم مامان پسرم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تو دلیم 🤍 مامان تو دلیم 🤍 هفته سی‌ام بارداری