من فردا میرم برای آزمایش قند. هزینه اش چقدر شده؟

۱۰ پاسخ

برا من ۹۰۰ با بیمه تامین۶۷۰ت

اگه منظورتون گلوکز هست
برا من آزاد 700و خورده ای میشد که با بیمه شد 170تومن

من با بیمه تامین اجتماعی شد 150

مال من قند خون ناشتا با ادرار و يكي دوتا ديگه ١١٠٠ شد

من رفتم بیمارستان الزهرا ۲۰۰ تومن

960 شد ازاد

من امروز سید حمزه رفتم ۲۰۰تومن شد همشهری

برای من ۲۹۰۰ شد

والا برا من شد ۴۵۰ با بیمه

هر‌شهری فرق داره برای من نزدیک‌۳۱۰۰ شد

سوال های مرتبط

مامان ایلیا💙 مامان ایلیا💙 ۶ ماهگی
مامان کیاوَش مامان کیاوَش ۸ ماهگی