برا من ۹۰۰ با بیمه تامین۶۷۰ت
اگه منظورتون گلوکز هست
برا من آزاد 700و خورده ای میشد که با بیمه شد 170تومن
من با بیمه تامین اجتماعی شد 150
مال من قند خون ناشتا با ادرار و يكي دوتا ديگه ١١٠٠ شد
من رفتم بیمارستان الزهرا ۲۰۰ تومن
960 شد ازاد
من امروز سید حمزه رفتم ۲۰۰تومن شد همشهری
برای من ۲۹۰۰ شد
والا برا من شد ۴۵۰ با بیمه
هرشهری فرق داره برای من نزدیک۳۱۰۰ شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.