مامانا واسه زخم بستر میدونین چی خوبه باید چیکار کرد .

۵ پاسخ

یه لحاف رو از از ارزن کنی و رو اون بخابه و هی جا به جا بشه

یه پانسمانی هست به اسم کامفیل. داروخانه ها یا وسایل پزشکی ها دارن . اگر محدود هست زخمش اون رو بزنه . ولی تا وقتی دائم خوابیده باشه و فشار روش باشه دیر خوب میشه

با سروم شستشو بشورین

یه بنده خدایی تریاک دود میکرد به زخما فوت میکرد خوب میشد

فامیلای ما داشتن روغن خر گرفتن خیلی جمع کرد زخمارو

سوال های مرتبط