سلام خانوما در ۳۸هفته چه قرصایی مصرف میکنید؟

۱ پاسخ

یکماهی میشه هیشکدومو مصرف نمیکنم ویتامین بشدت بو میده بزرگ هم هست تهوع میگیرم

سوال های مرتبط

مامان آکام👶🫀 مامان آکام👶🫀 ۱۰ ماهگی
مامان آکام👶🫀 مامان آکام👶🫀 ۱۰ ماهگی
مامان 🐣بانی 🐣 شاهان مامان 🐣بانی 🐣 شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدعلی مامان محمدعلی روزهای ابتدایی تولد