خانما
دلپیچه نشونه زایمانه؟

۵ پاسخ

فک نکنم

نه گلم

من ده روزه دلپیچه اسهالم ان اس تی دادم اوکی بود هیچ جوره خوب نمیشم

همیشه دلیل زایمان نیس شاید میوه یا چیزی خوردی ویروس وارد بدنت شده

منم داشتم رفتم دکترم گفت ویروس اومده🫠🤷‍♀️ دلپیچه اسهال میشه ادم
دیگه یه قرص نوشت گفت با ناهار بخور روزی یهدونه

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۱۱ ماهگی