کلا چه بخوری چه نخوری شیر مادر خودش نفخ داره
آره واقعا. من بچه ی اولم همه چیز می خوردم شب و روز نمی خوابید همه اش گریه.
این یکی رو رعایت می کنم. حداقل دیگه گریه نمی کنه. ساکته
تا حدودی تاثیر داره
اگ نفاخ یا با طبع سرد بخورم یچیز ک گرمه میخورم تعدیل میشه
امشب یادم رفت بخورم خودش و از گریه کبود کرد😑
دلدردش کمتر میشه تاثیر داره
خیلیییییی
کلا دلدره😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.