۶ پاسخ

کلا چه بخوری چه نخوری شیر مادر خودش نفخ داره

آره واقعا. من بچه ی اولم همه چیز می خوردم شب و روز نمی خوابید همه اش گریه.
این یکی رو رعایت می کنم. حداقل دیگه گریه نمی کنه. ساکته

تا حدودی تاثیر داره
اگ نفاخ یا با طبع سرد بخورم یچیز ک گرمه میخورم تعدیل میشه
امشب یادم رفت بخورم خودش و از گریه کبود کرد😑

دلدردش کمتر میشه تاثیر داره

خیلیییییی

کلا دلدره😂

سوال های مرتبط