من که اصلا نمیخوام دردم هم میاد ولی شوهرم اصلا درک نمیکنه بزور هفته ای یکی دوبار انجام میده،انقد بدم میاد
من یک سال پیش با اولین اقدامم باردار شدم
نه روز بعد از مثبت شدن بی بی چکم رابطه داشتم
فرداش سقط کردم
صد بار با خودم میگم کاش برمیگشتم عقب
رعایت میکردم
خیلی احتیاط کن خیلی 😔❤️
والا هشت هفته ام شده تا آلان ک نداشتم اصن خودم میلی ندارم کلن ب رابطه
اگ داری خیلی اروم و تااخر نره
اگ درد یا اکه بینی نداری مشکلی نیس
نداشته باشی خیلی بهتره یا حداقل با احتیاط و خیلی اروم
نه خوب نیس
3 ماه اول ترجیحا رابطه نداشته باشی بهتره
اگه منع رابطه باشی ک هیچی دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.